är så fkng happy

heeej , kom hem för en timme sen typ? eller nåt sånt venne , haha men iallafall var med linne vi åkte till farsta och solade en kvart , sen så åkte vi till horns & tog hål i öronen =) haha tog fyra till så nu har jag sex sammanlagt! kan visa bild nån gång d blev iallafall fint . men imorn äre onsdag fettskönt bara två skoldagar kvar woho alla är ju lediga på fredag? eller vi är de men aa imorn har ja sovmoron yeeeeeeees haha fett glad men aa har muntligt franska prov imorn och fysik läxa och biologi men pallar inte m biologi -.- aja ska äta godis nu och plugga =(! tror inte jag bloggar mera idag puss , bilder från idag laddar jag upp imorn tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0