:'(

ASSÅ omfg , fyfan fuck asså helvette hahahahha , nej men åå kolla ?! vafan är de här seriöst är dom sjuka i huvet som gör såå? kommer fan döda dom hoppas dom typ har hittats eller dom har hittats typ men hoppas dom hamnar i fängelse och tvingar äta sitt kiss och bajs , seriöst? skulle njuta om jag såg dom göra de? , jävla fitt gubbar . gå häng er haha asså får verkligen damp=( stackars stackars stackars söta kaniner ? :'( om ja skulle ha en bazooooka och dom stog brevid mej skulle jag skuta dom haha okej känner att jag börjar överdriva men vafan älskar man djur så gör man och hatar man såna som plågar djur så gör man? fyfan försåna , fuck you åååååååååååå seriöst gå och döö
kolla på videon jag snackar om hääääääääär

Kommentarer
Postat av: manda

oomg shit fett hemskt jävla idioter driver doooooom eller :O :S :( <3

2010-04-14 @ 17:38:31
Postat av: becka

asså euuuuuuuuuuuuw ! ;o <3

2010-04-17 @ 15:15:45
URL: http://isaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0