manda <3

hej alla , haha sorry för oseriösa inlägg på sista tiden lr aa kosntiga typ.. men sån är jag ;D , nej men ijallafall manda gick vid halv nio haha stackars va ute låst endå en halvtimme sen men aa vi sks ses imorn men jag är så jävla f*tt sur för jag har inga pengar min papa har slutat ge me pengar och mamma o han typ ger mej helften var av min månads peng så nu får jag hälften så mindre ochde suger verkigen kuk & ja kommer inte fåpengar imorn för mamam ärskit sur på mej ja venne vrf+ hon är bra trött på mej -.- ååh hatar henne just nu . men aja vi var iallafall ute och tog massa bilder men madna har bara lagt ut tre :( , men aa sen gick vi hem till mej och hade tråkigare en tråkigast hah seriöst -.' men aja ska lyssna på mjusic nu o kolla tv pöss!




mitt hår cpe ? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0