orkarinteläggauppbilder

hej bloggöön , haha iga gick nyss , vi hade fett rolit iallafall , imorn ska hon komma till mej typ vid tio?! haha hörde inte riktigt vad hon sa ? haha men typ sen så är hon hos mej mina päron är inte hemma ska inte vara det på hela helgen tror jag , så iga ska slagga hos mig kanske? men iaf på dagen ska ja träffa min pappa :o.. haha skit längesen men han ringde iaf mig idag och frågade om ja behövde pengar ja ba aaaaaaaaaaaaaaa :'d , haha så ska få pengar av han sen ska jag och iga till stan och så ska jag köpa lite saker i need , sen så jaa åker vi hem till mej , men jaja ska inte snacka om ingenting vi hörs helt enkelt imorn för ikv måste jag lägga mej aaaas tidit om ja ska upp tio imorn? men aja imorn äre talang woho bästa :D , men vi hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0