Dag 03 - mina föräldrar

okej ska berätta om mina föräldrar lite sent men orkade inte igår :) min morsa heter teresa och ja du hon är en vanlig mamma nej haha men aaaaah hon är snäll och så :) älskar henne jätte mycke ! men bråkar med henne varje dag :( det är synd! men ah hon stör sej på mej för kan vara jobbig och jag stör mej som fan på henne ofta. eller inte på henne men på att hon alltid ska klaga. menmen min pappa heter jacek och han är världeeeeeeeeens snällaste seriöst älskar honom skit mycke haha vi ses aldrig nästan men han ringer mej varje dag och bryr sej om mej jag är typ hans allt om man säger så , han ger mej pengar när jag behöver och jag älskar han asa mycke ! älskar båda lika mycke. menmen hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0