Godnatt

Heeeeej! Sitter och lyssnar på låten jag la upp, i inlägget här under ;) iaf väntar på att amanda ska ringa mej? eller vet inte om hon ska hon svarar inte på sms hon har säkert somnat haha. menmen imorn är det måndag FUCK! Fast bara tre veckor kvar till jullovet? Eller något sånt iallafall. På lördag är det öppet hus=( fuck, menmen måste byta design snart. Spyr på den här. haha imorn kväll träffar jag kanske linnea bebis men vet inte om jag hinner för har franska prov på tisdag som jag måste plugga till :( men ska se! Iallfall nu ska jag lägga mig i sängen och kolla om jag kan sova. Om inte så smsar jag nog någon hejdå


iga barndomsvän och min lillasyster. Har aldrig varit så rädd om dej som jag är nu. Det får aldrig hända igen.. älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0