helgen

hej bloggen förlåt för dålig uppdate men har inte kunnat blogga i fredas sov jag hos sara vi gjorde inte så mycket men det va kul. Sen på lördan hade jag skit tråkigt så jag drog till iga med min syrra för hon känner igas syrra och hon fyllde arton så det var fekke där haha alla var typ packade igas mamma med x) men sen så drog vi ut och träffade thrife farid och någon till sen idag vaknade vi vid tolv typ sen så skulle vi träffa tim och någon kalle men det blev inte av för ingen av oss orkade åka till spånga eller nåt och dom orkade inte koma hit så vi ba skit samma sen nu skulle vi träffa danne farid och dom igen men det var så in i helvettes kallt så jag drog hem , nu ska jag baka pepparkakor med olivia mysigt hatar pepparkakor så jävla äckligt men skit i , ni får maaassa bilder sen från igår och idag sen nångång hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0