långt

Hej kom hem för en timme sen ungifär venne nåt sånt iaf. kom hem var skit hungrig så gjorde pankakor haha! iallafall kan berätta om dagen, först efter skolan drog jag och linnea till lilje för att byta örhengen det gick inte så vi drog hem t henne sen så drog jag t slussen vid 3 - 4 för att möta mamma och få pengar sen drog jag itllbaka till hornstull och mötte linnea sen drog vi och mötte emma frida teo nicklas isak robin fredrik o allla dooom i gården , eller nåt kommer fan inte ihåg sen iaf drog vi nånstan asså seriöst kommer inte ihåg haha men iallafall sen skulle vi på fest hos ivan men vi fick inte komma in? så jaja vi drog till gröndal med emma frida linnea carla emilia amanda calle theo conny och maaassa och vi skulle hem till theo men det gick inte så vi åkte tillbaka till lilje och sen så gick vi på donken sen skulle jag slaggat hos teo med linnea emma frida och nicklas men emma och frida åkte bort från oss och mötte jocke robin isak o dom ? .. Diiissaaarree.. haha men sen så drog jag hem för jag pallade itne vara ute det var kallt och vi gjorde endå inget speciellt. det var min dag. haha. imorn ska jag på tjejmiddag hos iga med massa det blir trevligt. aja nu ska jag fan kolla på film och sova puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0