onsdag

ASSå jävla cepe skrev ett inlägg nyss men råka trycka på en annan hemsida :(. aja haha slutade vid tre idag efter de drog jag linnea emma frida & isak till lilje för emma skulle köpa ugs sen skulle vi till donken men jag pallade inte för jag skulle va med iga men sen ville hon typ inte för hon hade redan gått hem för hon hade blivit äggad av några i hennes skola för dom trodde att hon fyllde år idag men hon fyller år imorn så ja .. haha men nu sitter jag här och har presis käkat! hade so prov idag och det gick typ ganska bra, eller? Nu är iaf alla betyg skrivna så nu kan man bara chiilllaaa woho Aja nu sitter jag här och har ingeeeeeet att göra ! faen vad tråkeeigtee puss hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0