cola kakor

home now! haha wtf äter mina cola kakor nu så jävla goda ;) you will never make some better x) haha men iallafall sara kanske ska sova här på lördag om hon kan då och hon sa att hon skulle fixa design till mej :d , men iallafall måste plugga snart har inte gjort de -.- vem fan pallar? imorn är de tisdag fuck.. hatar tisdagar seriöst hatar alla dar i veckan förutom fredag våran fredag esåjäävla najs aso! håltimme i två timmar sen bara nåra få enkla lektioner. haha! aa så dit längtar man efter.. wtf nej?! längtar inte alls till skolan menar bara att de är våran skönaste dag :) men okej ska sluta babbla då :)puss! PS om du läser min blogg jag saknar deeeeeeej g :'(

gaaaaaaaaammal men sådär söt :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med , saknar allt vi hade .. :/

2010-02-15 @ 20:12:26
Postat av: madde

vet vem du pratar om julia, men sök kontakten igen med varandra ? :D <3

2010-02-16 @ 14:20:57
Postat av: julia

haha madde apa :D loveu!<3

2010-02-16 @ 15:22:56
Postat av: madde

Älskar dej <3

2010-02-16 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0