en sak jag är rädd för..

hahahha fyfan va ja garvar åt den här videon , den är ganska tråkig i know ;o men
shit ingen fattar hur mycke jag saknar allt de dära , & något ja hatar på grönan är
alla dom här som klär ut sig , t.e.x ja och manda förut hade köpt ni vet varsin
nappklubba? så kom dom hära tre gorillorna som är klädda i typ rosa gröna och oranga
dräkter så började alla ta på oss och krama oss som fan och drog ner oss på marken och jagade oss?
ja är så jävla rädd för sånt , haha ja kan börja gråta om nån håller på så de är saant fast jag älskar verkligen att driva med dom! haha när jag skulle gå spökhuset första gången med sara sommar 09 , så hade vi betalat och allt , sen så är de en gubbe som står vid ingången och snackar med en haha aa ja va skit rädd för honom och när ja och sara hade börjat gå typ 5 meter in börja ja as grina för de kom ett spöke som skrek på mej och allt , jag börja gråta as mycke och skrek att ja ville ut och allt , men ja fick inte så skrek ja och allt och la mig på golvet och storgrät HAHA! så vi fick gå tillbaka för ja ville verkligen inte fortsätta gå där inne. fyfan va pinsam.. menmen ja hatar seriöst sånt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahh omg videon XD minnen !<33

2010-02-25 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0