hemma igen..

hellu och godmorgon ;) är hemma från skolan idag, skiit skönt måste ja säga , ska säga lite orsaker till vrf ja ä hemma , ja är små sjuk, asså hlr på o bli förkyld :o ( de är fett kosntigt för jag kan typ inte bli sjuk ? hur mycket jag än fryser och om ja går ut i linne o shorts i snön typ en halvtimme blir ja inte sjuk xd aja) sen de är så jävla mycke problem i sl så man kan ju fan inte ta sig till skolan? & vi skulle ha prov i morse men ja visste ju inte vart vi skulle vara för i vanliga fall så är det halv klass då börjar jag med kemi och den andra gruppen med musik men idag skulle det vara helklass och ja visste inte om vi skulle börja me kemi eller musik , aa asså ni fattar säkert inte haha men :) aa imorn ska ja försöka ta mig till skolan ärligt , vill inte vara taskig mot madde , haha sorry madde ska förklara lite saker till dej sen :o.. aja sitter här och skriver som fan ,ska inte tråka ut er :) ska speela sims nu pyss!  




Kommentarer
Postat av: madde

haha låten ägeR! x)

julia, fett tråk utan dig u plugget fan ;/ loveu <3

2010-02-23 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0