okej.. läs bara om du har tråkit x)

hej ;) , haha sitter o äter godis kakor o dricker cola , tjåckiiiis? aah men aa vene va jag ska skriva är verkligen inte på bra humör , är skit trött , skit sur , ledsen, hungrig , och vi har typ tre läxor tills imorn? så ja måste plugga.. juste var på utvecklingssamtal idag , haha ja va typ bra på allting och om ja typ " kämpar " kommer mina slut betyg vara vg , YES haha lite tidigt att tänka så men asså sjuan är grunden är man dålig i sjuan typ så blir det ju bara svårare i åttan osv. drf ska man göra sitt bästa i sjuan och ja har bestämt mej för att göra de :) asså göra mitt bästa vekrligen inte sancka på lektionerna o d :D haha okej palla prata om de , :) ska äta middag snarrt är feeett hungrig , åt en chees på donken m manda idag , a hehe de va bajs mat till skolan idag ;( fisk panetter. men AJa vafan skriver jag om?! XD hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0