onsdag

hej allihopa, har preis pluggat omg så jävla skönt haha klockan är ju bara halv nio? då ja kan chiiilla tes ja ska sova :d , är klar med franskaläxa engleska läxa o matte läxan , haah fett många? iallfall , imrgon äre torsdag och vi börja åtta , fuccccck måste upp klockan 6 asså ååå kommer inte palla , men haha sen imorn har vi slöjd och jag har sy , i nästan två timmar asså seriöst fuck slöjd , varför har man de? d ända jag gör där är typ lyssnar på  musik sjunger högt , busringer massa folk från linnes mobil , kollar mej i spegeln , går ut i korridoren och flummar , haha de är dt enda , jobbar ingenting , håller på med en as ful kofta hahaha eller min är ful :( den är vit med lila silkes tyg inne i luvan . den är endå ganska fiiin om man jobbar mycke på den men de kommer jö inte jag göra pallar inte .. aja långt inlägg aaa now , ska ta nåt att äta nu fan jävla fetto ja e :'( HAHAH men kan älit inte sluta små äta , är lixom beroende typ , ÄLSKA MAT . aja pallar inte lägga upp bild .) hehe men ville bara skriva lite , för aa ja har ba lust ;) PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0