biiiiildbomb

eftersom facebook är över drivet seg och ja fattar ingäänting varför =( så bjuder ja på litee bilder från sommarn enjoooy ;)


hahahahah omg hade den hära som profil bild på pea , den togs i sommar fyfaen


jag och iga , ussh på mina ben ;s?


jag och greta nån dag efter grönan typ, stor saknad..


ja amanda & greta nån dag av våra tågluffar dagar.. haha minns att alla hade på sig
vita byxor utan att vi bestämt xd


ja&manda när hon sov hos mig.


tågluffade.


haha random bild på mej x) kmr ihåg att ja tyckte att den va fett fin ;s




pimpim eller vafan de va xd typ piimi


ta mej bara tillbaka






grööönan ='(


omg ja o johanna början av sommarn kmr att vi va fett stolta över våra shutters..


mupp

me&sara <3


fyfaaeen




kusinernas rovdjur som dom har hemme:) bambi heter den haha såsöt!






ja&random hund


du vet säkert inte va de här är för bild men ja vet & fyfan vad man kan sakna asså..







spegelrummet i grönan














haha ups de va t.o.m 08

becka sööt



okej shit va inte de där mycke? ja pallar inte mer har seriöst as tråkigt darför gör jag d här för jag har inget annat att göra hahxd ! :) men aja där hade ni liite bilder från sommar har så jävla många mer men vill inte lägga upp dom.. nu ska ja fan gå till köket och äta puusspådäj !


Kommentarer
Postat av: manda

saknar som fan :(

2010-02-23 @ 21:35:50
URL: http://amandaolsssons.blogg.se/
Postat av: julia

mm :/..

2010-02-23 @ 21:59:57
URL: http://menjulia.blogg.se/
Postat av: madde

haha julia, det heter inte rovdjur utan rådjurx) <3

2010-02-24 @ 16:03:13
Postat av: julia

aha haha :$

2010-02-24 @ 16:24:13
URL: http://menjulia.blogg.se/
Postat av: madde

haha sötnos !

2010-02-24 @ 19:40:07
Postat av: yooou know whoooo ?

omg va gammla bilder på oss :( saknar dej bara så du vet även om du kanske inte tror de :( men saknar oss jätte mycket .. </3

2010-02-24 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0