ja är såååååå wierd -.-

heeelou , omg sitter i min brorsas massage stol hahaah fyfan va roligt d känns , aj d gör fett ont men endå fett skönt x) haha! aja har presis käkat maat , snart måste ja plugga , har ju som sagt prov imorgon i historia , och jag kan ju allt så det kommer ju gå jätte bra. Jag behöver inte alls oroa mej .. haha måste verkligen plugga , kan ingenting =( brukar aldrig få ig , men de här provet blir det typ ett mirakel om jag får godkännt , haha iallfall var i skolan idag som va heeelt okej =) fett rolit på svenskan haha man fick gå t datasalen om man ville typ skriva ut en text , sen ja läste en historia jag hade skrivit en text i typ 4an , haha fyfan vad jag garvade då, kommer ihåg att man skulle skriva en julberättelse men jag kom inte på något så ja fick liite adhd , haha den gick ungefär så här 
Jag vaknade och kände doften av lussebullar.. Jag kollade ut genom fönstret och såg en bajskorv - MAMMA! jag vill ha en sån där skrek elvira - nej du får inte en sån svarade mamma tillbaka, du vet att du är allergisk och du får bara diarre av det presis som pappa - men alla i min klass har en sån JAG VILL HA EN SÅN JAG HAR BARA SMAKAT KISS snälla! NEJ FÖRFAN! skrek hennes mamma så henne hals spräcktes.


okej aa osv hahahhaha jag dog verkligen av garv och behövde visa den för alla i min klass t.o.m min lärare haha FETT ÄCKLIG DEN LÅTER X) ! aja ska dra nu måste plugga u now :( life is hard , PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0