jag är wieeerd

hej söt, kom hem för kanske en kvart sen , slutade kvart i 3 idag :) så de va najs! har inget roligt att skriva typ? måste plugga lite franska haha jag låter som värsta skolnörden säkert som säger att ja ska plugga hela tiden men fan ja vill inte direkt ha ig you know ;) jag är typ ett vg barn.. asså ni fattar , jag har varken ig eller mvg utan mittemellan , är bra på nästan allt typ , jaja palla mej snacka om det , ni bryr inte er x) haha jag är wiiiierd , men aja vi har franska prov imorgon typ så jag måste plugga snart :) sen chill . puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart köpte du dina canada mjukisar ? :)

Svara snälla

2010-01-18 @ 20:59:33
Postat av: julia

tror det var intersport i pub , kommer inte ihåg men någon sport butik iaf :)!

2010-01-19 @ 20:11:46
URL: http://menjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0