jag babblar

hejj! har nyss pluggat cpe historia så ja iaf kan nånting tills imorn , ja kan typ 15 frågor nu och det är 32 ;( haha mamma såg hur mycke ja " kämpa " me hela grejen så ja behöver inte plugga nåmer nu av henne wiho , hon ba aa men bara du försöker och gör ditt bästa imorn , för jag sa nånting om att hon inte ska förvänta sej att ja typ ska få mvg kommer annars få typ g , eller nåt sånt :) men ja sa till henne att ja ska vara skit bra på geografi för vi ska börja med det nu. :) så aaah..
Juste! min pappa ringde idag som han inte gjort på trehundra år -.- , han sa att ja ska få 500 , asså det är det jag ska få som vanligt , får 500 av han 500 av mamma , men han kan fan ge mej mera för han har inte gett mej ens nån julklapp eller något ? ;s ska inte låta bortskämd nu för de är jag verkligen inte! men han ska mej mej tusen spenn sen , så kommer ha typ 2000 i februari då ska ja baara shoppa ;) AJA HAHA fett tråkit inlägg Puss


skit gammal bild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0