måndag..

heej , kom hem för typ en timme sen eller halvtimme typ något sånt , har varit med manda i farsta och hon köpte ett par jeans och linne :) sj hade ja inte med mej pengar , men ska få idag så jag ska köpa ett par skit fina jeans imorn i farsta & linne lskling förljer med :) , aså jag hatar våran skollunch den smakar verkligen uäääk ! vill inte äta den nå mer , åt den förut förra terminen men nu ush aso , maten är inge gott alls , haha! så jävla fattig vår skola är.. aja skit i de , ja manda och linne gick hem t linnea och käkade nudlar och köpte massa fika , hah fettos , eller aa jag iallafall , dom åt typ en nudelmakaron ,  jag åt fan en hel nudel soppa?! hehe , men här får ni lite bilder tagna idag :p





okej pallar inte mer ät skit hungrig ska käka snart puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0