vaknade nyss

sho bebisar , haha varför kallar jag er bebisar ? euw. ajjja! Jag vaknade för typ en timme sen något sånt :) sen käkade ja frukost , har bestämt mej för dagen att ja inte ska små äta ! jag driver inte jag gör de hela tiden :( hehe men iallafall igår bråkade ja me mami och hennes kille , aso vi gör d hela tiden , trodde det var över me de dära för vi har inet bråkat på typ 4 dagar och ja har vsarit snäll och allt mot dom , sen ba för vi bråka imorn ska ja inte få månadspeng , ja har inte fått de på kanske två tre månader ? driver dom eller , jag ska fan ha mina pengar -.- aja åå vill flytta nu , hatar att bo här.. men allafall , hare bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0