da day :)

hej sötnosar . kom hem för ett tag sen , sitter hemma hos linnea . haha fyfan vad roligt idag seriöst och fan vad roligt med henrik , linus stefan? och alla massa random killar jag driver inte det va ett fetto som jag och linnea börja snacka med och vi va med dom i typ en timme fett sköna jag svär ! men dom blev verkligen as jobbiga sen . haha följde efter oss och kallade oss systrar och jag vette fan asso . sen var det någon random som kastade en big jävla basketboll i röven på mej hela tiden hahaha ? ;s aja d va skit roligt idag sen åkte v t zinken och satt på donken och beställde typ hela donken till oss sen åt vi och kom hem runt elva nåt sånt . nu ska vi äta de här och chiiillllaaa & DYGNA IDAG ! köpte två mascaror idag kan lägga upp bild sen ? aja


hahaha löshår i sommar ! :)


11 nappar ! puss hej

PS SAFT ÄR ENDAST FÖR COOLA . SAFT BRE


Kommentarer
Postat av: becka

11 nappar ? :o

2010-06-21 @ 11:23:41
URL: http://isaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0