dageeeeen

hejhej alla :) va gör ni? ja driver haha ofta ni ska svara lixom ni suger på att kommentera men jaja :) idag vare feeeeett chill dag aso fan ! haah visst älsklingaaaar ? aja vi var först hemma hos min lärare -.- sen drog klassen till långsjön och hoopas det är okej att jag tar nåra bilder från dej linnepinne ? men aa sen bada ja o linne där de va ju fan skit varmt i vattnet , men iaf sen drog vi hem till linne fixa vattenpipan och drog till långholmen med manda haha omg as roligt ju vi chilla som fan , jag svimmade för dom gjorde svim testet på mej svimmade i typ två sekunder bara men drömde typ världens längsta dröm fast grejen är att ja inte kommer ihåg vad jag drömde haha ;)! men aa ska uppdatera mera nu för får blogglust hela tiden men grejen är att jag hatar min desgin , så någon jävligt söt frivillig som vill fixa? ;o aja kommentera då men ska dra nu förfan ska ju typ möta sara nu hahah ! :o måste skynda lägger in nåra bilder ! puss





love
















vår lunch typ plättar m sylt o sprut grädde haha gott fast haha ja åt
 bara två typ och sen körde ja o linnea grädd krig

men puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0