lååångt inlägg

haha hello igen har dushat och fixat naaaaaaaaglar och satt kräm över hela min kropp och äär fresh ! haha såg att linne blogga omg bästa videon , bisakabinna bisakabinna haha :D aja imorn börjar vi kvart över åtta typ ska till linnea typ kvart i eller något aa för ska lämna min väska haha linne hoppas du ser det här men jag tar m mej min väska eller något asså jag vette fan hur jag ska göra :p .. aaaaaaaja va ute me sara kom hem typ kvart över nio vi va ute och chilla på en gunga haha sär big mama ? och åt chips o läsk haha sen kom d en kille så ropa ja hans namn för vi typ kände varan förut så kom han fram och börja snacka m mej? hahahah sara dog av garv x) skit roligt att driva med han ! haha aja :) men aa måste fan fixa lite tills imorn ska upp skit tidigt :( pallar inte stressa ! förlåt för värsta långa ointressanta inlägget men aa har tråkigt även fast jaag borde göra massa andra saker fasst jag orkar inte .. men haha aaaa vi hörs imorn m maaaaassa bilder :)! puss&godnatt snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0