Långt inlägg -.'

hejhej , nu sitter jag här hemma hos iga. mysigt! Vet ni vad som hände idag , direkt efter att jag varit hos sara så skulle jag hem . så ba gick ja och ingen var hemma hos mej , och jag var helt ofixad hade på mej saras tajts och ingen kofta och såg ba helt wierd ut oh jag skulle ju möta becka . men ingen var hemma hos mej och jag hade inte tagit med mej mina nycklar så jag fick sitta i min fucking port i en och en halv timme ! fyfan vad tråkigt aså jag driver inte hahahah . satt och spelade in videos på mej själv och kollade på dom för att jag skulle ha något att göra :$$$ plus att alla var så jävla osociala på luren så jaa . hade skit tråkigt . så jag var inte med becka IGEN. ska vara med henne imorgon tror jag . ska till tandläkaren imorn btw . måste upp kl 8 på moronen fyfan . haha men aah sorry för långt inlägg . men japp :) uppdaterar mer senare & är sjukt glad för min statestik har blivit mycket bättre dom senaste dagarna ! menmen ska dra nu pusshej


tagen för en minut sen ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0