Några saker ni kanske inte visste om mej ?

- Jag har tandställning på en sidan av mina tänder eller va man ska säga , haha på en fjärde del av mina tänder typ :$

- mina favorit färger är rosa , himmelblått , mörklila , & svart . men mest rosa , LJUSROSA!

- jag kan inte leva en dag med utan musik . lyssnar på musik hela tiden

- Jag är så jävla osocial när jag sitter på bussar .. haha kan hålla käften i en timme när jag åker buss? ja vene varför tycker d skit skönt att åka buss , alla ba hallo juuulia har somnat lr :o haha nej men typ :p 

- Jag har 7 st låtsas syskon & inget riktigt .. men tre av dom tar jag som mina riktiga :)

- Jag hatar att blogga . yepp haha bloggar endast för detta : besökare , kommentarer . eran uppmärksamhet aso lixom att NI lixom går in på MIN blogg för att läsa om vad JAG gör i MITT liv :) haha ganska roligt faktiskt :o



ja där har ni en sån där lista som är lite udda fakta om mej :p fiifan va mobbad jag känner mej just nu vet inte varför :s ska dricka cola nu puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0