skit fin rubrik

hejhej skrev ett inlägg nyss men texten blev såhär as big så ja ba wtf? så fick börja om haha men aja min uppdatering har varit sämst ja vet men ja tänkte börja blogga normalt nu tror ja om jag hinner o så. iaf skulle träffa hanna idag men hon kunde inte tydligen så imorn ska jag träffa papi och få pengar av han sen av mamma kanske . men hon sa att ja nte skulle få för ja bråka med mats ?! men aja skit samma sen på kvällen ska ja träffa linnea bejbi på tisda eller onsda drar ja till polen & är borta i två veckor vet inte riktigt om jag har sagt de kommer ej ihåg men jaja ska äta glass nu :') PUSSEN


bildbrist


Kommentarer
Postat av: becka

julia skulle inte vi träffas imorrn ? :O

2010-06-27 @ 22:03:21
URL: http://isaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0