fyfan va tråkigt

sheeenare , haha driver ;p kom hem för skolan för ett tag sen aso ja driver inte min mage skulle typ sprängas i skolan haha driver men ja hade skit ooooooooont ja svär ;o ,  så ja orkade inte ha gympa -.- men aa ska ba tjata lite om mina prov för aa måste få ut min arghet på er :) ja har kemi prov nästa vecka matte prov den här veckan typ? biologi prov snart typ den här veckan sen so prov i religion på onsda eller freda? jaja förlåt ni kommer sluta läsa min blogg snart skriver bara min ångest . heheh men lovar att blogga BÄST när jag får ny design :) då ska ja blogga skit ofta o allt . men iaf nu ska jag fan äta något :( finns inget gott att äta vafan ! min mamma kommer hem på torsda och min låtsas pappa kan ju inte ens laga mat så ja går hungrig varje dag nu :( MAMMA KOM HEM! haha okej sa sluta babbla fyfan aso , puss



j a  v e t  a t t  j a g  h a r  b i l d b r i s t  -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0