grönaaan

shoo , hahaha sitter me manda vi ska kolla på skräck film typ asså ärligt ja pallar inte berätta om dagen så berätttar lite kort , träffade manda i gullmars drog till grönan och där träffa vi peppe daniel david och nån till? skit tråkiga dom var jätte sociala var dom me.. men aa sen träffa vi ebba eden hanna carla felicia felippa aa dom tror jag . haha =) sen åkte vi massa saker och aaaaa , vi tog typ inga bilder eller jag blev helt sär på alla så ja pallar inte lägga upp dom , sen drog ja o manda carla o ebba vid sju typ och sen drog jag ch manda till donken i zinken så vare nåra killar som hade whiskey dom va typ lika gamla som oss hahaha odm gick i mandas gamla skola dom var typ packade? aja skit samma sen drog vi hem o nu är vi här skulle träffa max men nej han vill inte för att vi inte vill slagga hos honom? jävla b ö g . jaja vi ska kolla på skräckfilm sen inatt , seriöst kommer verkligen dö hatar skräck mest av allt komme rinte kunan sova på ett år hahahha driver men aa kommer . menmen hahaha fyfan vikken harry potter bok jag skrev nyss :)  menmen ska dra nu hehe puss!





hahah okej pallar inte mer finns endå inga bra men puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0