Hiisss och diiiiiiiisss!

måste hissa ett par saker

M U S I K - okej alla hissar musik -.- ja vet men musik är ett måste? lyssnar på musik hela tiden kan inte va utan musik max en timme typ? okej i skolan men inte annars har alltid radion på skit högt! 107,5 . när ja kmr hem när ja pluggar och t.o.m när jag ska sova jag somnar alltid till musik! hehe i love mjusik how doesnt?




(?) - okej det är en känsla jag måste hissa hahahah fett mobbad jag är :( men ärligt den känslan asså skulle kunna döda för att ha den hela tiden , asså ni vet säkert inte hur jag menar men när verkligen allt känns bra , när allt funkar med alla kompisar när man är sams med alla man känner och m familjen när man har planer när man har nåt att se fram emot och när man knr sej fin när man känner kärlek , massa mera saker men orkar inte skriva ner det. allt det där på samma gång?! . världens bästa känsla! när livet är som bäst helt enkelt

NU MÅSTE JAG FAN DISSA LITE SAKER

V Ä D R E T
- Just nu! haha palla att de regnar;s eller de gjorde det för nån minut sen iallafall haha vafan det är sommar. solen ska skina . aja kanske är meningen.. när jag mår sämst mår hela sverige sämst moahaha

B R Å K - bråk är så onödigt? speciellt om man inte gjort nåt så ska man bröja bråka för ingenting . men man hoppas ju alltid bara på att det går över sen :)

haha ööööh.. finns miljoner saker jag vill dissa men ni skulle ba ehh? haha så vi skiter i d ;) ni får ha det bra för de ska ja verkligen inte jag ! ;(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0