lack

hejj älsklingaaarrr är as irriterad och inte alls på humör PÅGRUND AV MATS . mammas kille asså omg gubben kan fan överdriva lite väl mycket ibland . jag sitter och äter lasagne och lämnar en sked tomatsås typ? HAN BA ÄT UPP DET VI KAN LIKA GÄRNA SLIPPA GÖRA LASAGNE OM DU ENDÅ INTE ÄTER UPP MATEN NÅGON ANNAN SKULLE KUNNA ÄTA DET DÄR . & jag driver inte när jag säger att det inte var mer en en sked tomat sås typ ja ba omg ? chilla vafan sitteru o säger ja är inget afrika barn ja äter de jag vill äta? och slänger de jag vill slänga? shit låt mej slänga de här de är bara lite sås ska inte direkt slicka min tallrik -.- aja EUW PÅ HAN. aja hehehe ni vet när jag hade skrivit mitt inlägg innan? haha somnade dirket efter och sov i typ två timmar sen vakna jag och pluggade franska läxa och lite biologi . fail av mej att ta med fel so bok så nu kan ja inte plugga till de. aja whatever ska få ny deisgn av snälla emelie kan länka henne när hon har gjort den :) men iallafall skrivit typ värsta harrypotter bok om inget alls , så här får ni en bid och låt puss :*



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling love u

2010-05-17 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0