mobbad låt men i like it ! :)


den är fett bra =) men hallå? :o vafan de är typ en rock låt i refrängen vafan? finns en mycket bättre version av den här men hittar den inte :(

Men iallafall har typ nån minut på mej om de här inlägget för mamma ska stänga av datan hon tvingar mej plugga biologi till provet seriöst :( åååå haha har sagt ; jag ska plugga , sen jag kom hem haha :( men jag kan nte plugga för jag fattar inte.. fattar inte vart man ska läsa o allt . men aja förlåt för b i l d b r i s t men det är så jobbigt att ladda över tycker jag men kan ladda upp dom i nästa inlägg kanske ? PUSS
asså fyfan lyssnar på den låten ovanför TYP JÄVLA ROCK ? EUW hahaha ! aja finns en mycke bättre ;-) men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0