suger på en klubba !

heeeeeej :) hahahahha hej manda :D hahaha manda bomba mej på fb att jag skulle blogga så aa hehe har inget att säga kan berätta om dagen? mötte upp manda i slussen typ klockan 3 :) vi åkte t nacka köpte en kofta ett par jeans och ett linne , sen typ åkte vi hem eller n¨got kommer inte higå men aa ja åkte hem och hon med sen möttes vi vid sju i slussen coh drgo till grönan hahahha de var p r o ppfullt men endå de va roligt , det va för det var en knsär där? typ rock band hahahah så jävla roligt mustahc :D! haha aja de va rolit , va typ flumm hela dagen? iaf omg träffade mitt " ex " hahaha låter som kissie x) nej men ja va tsm med han förra året i sommras SÅ fkng oseriöst hade träffat han en gång HAHAH sen nu träffa jag han :o han ba har du kvar mitt nummer? ja ba nej.. han ba ok sen gick han typ hahaha ? aja sen drog vi vid tio typ kom hem halv elva typ sen chilla ja o nu sitter ja vid min syrras data haha pallar inte sätta på min :p men aja nu har jag gjort ett inlägg har fått tre besökare på dom hära 29 minutrarna x) FYFAN V MOBBAD JAG ÄR :( pallar inte lägga upp bilder orkar itne hämta usb kabel och ba ladda över bilder och allt ;) så bajs hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0