TISDAG

hej bloggääääääääään , haha woho har laddat upp as många låtar på min mobil nu :) hehe fick ju tillbaka min älskling mobil nu för den har varit på lagning och massa men nu funkar den men iallafall , tänkte bäretta kort om dagen , först hade vi håltimme i kemi , sen håltimme i musik , sen franska sen halva matte och ingen svenska ( följde med linne till tandläkaren ) sen ingen samling , sen studie timme sen bild , skit chill dag faktiskt , sen efter hämta jag min mobil sen åkte ja hem skulle träffa axel men orkade inte åka till vasa -.- sen träffade jag becka och vi va ute och chilla haha , sen vare en kille som fråga om mitt nummer för länge sen som fråga om det igen? haah wierd men aja långt inlägg har skit ont i min nacka ajajaj! , aja hehe livet suger för tillfället SKOJA hahah lekeer poet , aja pöss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0