sjuk

haha har inte bloggat på jätte länge men vem bryr sig engentligen eftersom de bara jag som kan se bloggen? .. jaja tar bort lösen efter de här skit samma?:p jo idag är det lördag , ligger i min syrras säng och är FUCKING bög kuk hora sjuk , har varit det sen i tisdags och det har varit ett helvette omg , har typ gått runt hemma och gråtit för att jag haft så ont i min hals och huvudet, hade 39,6 grader feber i onsdas typ eller nåt men nu har jag inte längre ont i huvet som tur är men nu har jag fått mer ont i min jävla hals hoppas jag dör orkar inte lida jävla kukkkkkkk! kan inet äta och knappt dricka eller prata , ska till vårdcentralen på måndag iallafall.. inte kul :( eeeehhh ja ! skriv upp det här nånstans så hörs vi! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0